10.16.2011

4

- vill inte vara såhär men jag måste. Sa att du inte fick gilla mig.

-Mm. Men du behöver ju inte dissa för det. Bättre du hade sagt till från början, nej jag vill verkligen inte. Men jag har sedan länge slutat att bry mig för märkte att du inte var där jag var.
Sedan är det inte upp till dig att bestämma att jag inte "får" blir intresserad.
Jag gillar dig inte på det sättet. Men jag såg att du hade nått lite speciellt. Vilket gjorde att jag ville träffa dig. Tyckte det var värt ett försök, och se ifall det kunde bli nått eventuellt.
Men inte så lätt när man försöker få ut någon som är lika motstridig som en innekatt på en morgon promenad ute i regnet.
Vet att du inte trivs här, vet att du vill till stockholm.
Tänkte jag ville ändra din uppfattning. Men det var svårare än jag trodde.


En motstridig innekatt, det stämmer nog. Hellre fly från något som kan bli än stanna kvar & se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar